Fredag

I Linköping hittar jag jämnt massa fina kläder,
går man på stan här i norrpan hittar jag typ aldrig något.

Mor och jag tog en tripp till Linköping idag iallafall efter vårat jobb,
det var mysigt.
Jag hittade en klänning som jag ska ha på mig imorgon till kräftskivan
och en klänning som blir till min 20-års fest =)
+ ett par skor!

Efter det åt vi lite kräftor, drack vin (mamma och jag), drack öl (pappa och Henrik), prata massor om framtiden.
En skön fredag kväll sådär med familjen för en gångs skull!


Imorgon skulle jag egentligen vara ledig,
MEN jag jobbar 6.45-16,
aja det går ju!
Efter det ska jag ju på kräftskiva, det ska bli röööligt!


jag och mamma


Dogge var ju också med vid matbordet


Kommentarer
Postat av: Hanna

Snygging! Himla vad du handlar!! haha.. jag har iaf panik över vad ja ska ha på mig, jag har INGET!!!!! Hjälp mig!

Vi hörs sen gumman.. LOVE LOVE!

2008-08-16 @ 11:15:03
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0