Hann inte skriva så mycket

om gårdagen.
Jobbade som vanligt till 4 sedan kom Soffan 2 hem till mig.
Vi tog oss en promenad runt strömmen, även fast vi båda var väldigt trötta.
Pratade massa, soffa hjälpte mig med ett aupair papper också. Tack gumman :)

Man behöver 3 personliga omdömen + 2 barn referenser MINST om man ska åka till Usa som aupair.
Vilket fall som helt så frågade jag min chef på Generalen om hon kunde skriva ett personligt omdöme till mig,
fick det en timme senare och hela omdömet förgyllade min dag =)
När mamma läste det grät hon haha.
Skönt att man är uppskattad på sin arbetsplats!

Jag hann sola igår också med bror min.

Nu har jag rast men börjar om 15 minuter igen,
ikväll blir det att äta lite kräftor med familjen Ericsson/Modigh.
Leka med Hanna är tanken för kvällen också.


Jag vill tillbaka till värmen, Mauritius!

Hejsvejs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0