Sådär ja

då var 8 veckors schemalagt jobb på Generalen våning 5 avslutat.
Vart har egentligen tiden tagit vägen?!
Nu är hela sommarn över, jag börjar som timvikarie igen.
Tur att det oftast alltid finns jobb inom detta yrke.

Fick först en oväntat samtal igår och sedan besök,
men det var bara positivt,
jag blev glad,
jag kunde sedan sova gott :)

Kom nyss hem från 1 1/2 timmes promenad med Dogge runt åbackarna,
det var skönt.


Dogge och jag innan promenaden.


Dogge efter :)

Nu väntar jag på att min bror ska bränna ut hancook till mig,
och sedan att Hanna ska komma hem hit och se den med mej =).

Imorgon är jag ledig,
då ska jag vara aktiv.

Byebye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0