Skål, nu är det helg för mig

Jobb som sagt till 4 idag,
imorgon är jag ledig sååå skönt!

Nu ska jag bara pyssla om mig själv (låter lite som ett ego) fram till 20.00 ikväll,
för då ska jag på min 3;e kräftskiva i år.

Det är säkert många som hört låten Jason Mraz- I´m yours,
jag vill bara säga att jag ÄLSKAR den låten,
det har jag gjort iofs jätte länge,
men liksom jag tröttnar aldrig,
kan lyssna hur många gånger som helst på den.

Vilket fall som helst kommer Hanna snart så vi ska sjunga,
dricka goda drinkar innan vi drar mot smedby.

Ha en trevlig kväll gott folk för det ska jag!
Ses kanske ute i vimmlet ;)


I somras, då jag blandade äcklig vodka i en ölburk haha







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0