Torsdag den 21

Var det igår, som vanligt jobb på dagen.
Mor & jag åkte till maxi för att handla allt till min fest,
sedan tog jag en liten sväng till linkan,
hamnade på Manesa (jag är typ stammis där) i stan för lite mat med P.
Alltid lika mysigt att träffa dig ju!

Vaknar upp 5.50 av min väckarklocka och det dånade i rummet,
jag måste GÅ UPP för att börja jobbet vid 7.
Det var sjukt segt att gå upp imorse, vilket fall tog ja mig till jobbet
och nu har jag precis slutat.
Vilket resulterar i att jag är ledig hela helgen lång :D

Har fått hem bord och stolar till imörrn också,
det sista är inhandlat (hoppas jag inte glömt något),
städning står på schemat nu.

Åka till mormor och hämta lite skålar osv.
med Hanna är vad jag ska göra nu.

HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0