Äntligen fredag

Då har vi kommit till den sista dagen på veckan, wihu!
Så underbart skönt.


Mina planer för dagen ser ut som följade förstår ni,
nu snart ska jag plocka ihop mina saker och dra till gymmet
för en liten springrunda,
sedan blir det att fixa iordning sig,
köra järnet till King Of Prussia FÖR att Soffan har sätt ännu en sjukt snygg klänning
där för bara 14 dollar typ och jag måste bara ha den. HOPPAS den finns kvar!
Åka och hämta mitt lilla värdbarn på hans skola,
åka hem igen och han ska byta om till finkläder,
sedan ska jag, Linda, Anna och Tommy in till Philly och se Nutcrucker.

Nu hinner jag inte skriva mer men det kommer mer uppdatering ikväll hoppas jag,
annars får ni en hel bunt med uppdatering på söndag.

För imorgon 6.45 tar vi tåget/bussen upp mot New York :D

Hejhejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0