Bad days

Man kan inte alltid vara på topp, right?

Känner mig jätte trött, ont i huvudet och fryser fruktansvärt mycket.
Bara jag inte håller på att bli sjuk nu.

Jag vill ligga hemma i min säng nu och ha massa tjejprat med min bästis Hanna,
se en film och hon kilar mig på ryggen.. saknar dig massor gumman!

Igår kväll var jag, Tommy, Matilda bara hemma hos Linda och såg på en film.
Åt Ben and Jerry glass, så gudomligt god! En sjukt mysig och trevlig kväll :)

På ett bättre återseende.

Längtar sjukt mycket till New York nästa helg :D PARTY!

Sedan saknar jag min smarta och överbeskyddande bror lite också!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Gumman... vem är de du inte behöver krussa för? Vi måste verkligen pratas vid snart... PUSS <3

2008-12-06 @ 22:46:48
URL: http://hannawernhede.blogg.se/
Postat av: malin

hur mår du gumsan? :( hoppas bättre. krya på dig!

2008-12-07 @ 17:17:00
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0