Dagen före nyåret

Äntligen har man klarat av julen, som har varit väldigt tung för mig!
Tacka guud att den är över.
Jag har även klarat av 1 1/2 vecka med typ enbart 10 timmars jobb varje dag!

Skulle egentligen börjat jobba 10.00 idag MEN börjar inte förrens 2.00 pm i eftermiddag :)
Och mitt jobb blir då att följa med på Nutcracker igen och se mitt värdbarn för sista gången i den showen!

Imorgon är den dagen man har längtat till, Frida och jag drar till MIAMI :D
(Det är cirkus 25 grader där nere och jag kan ju garantera er att jag ska gå i bikini ;)
Såå here we go, kommer nog inte ha tillgång till någon datorn där nere.
Bloggar dirket när jag kommer hem den 4 Januari :)


GOTT NYTT ÅR NU ALLA MINA KÄRA VÄNNER!



Hörs av nästa år ;)


Kommentarer
Postat av: malin

gott nytt år hjärtat!

ha en sjukt bra och välförtjänt semester nu! :)

2008-12-30 @ 20:44:14
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Diana

Gott Nytt År gumman!!!!

Ha det jätteskönt på beachen nu =)

pussa Ami inne på Miami Inc från mig om du går förbi hahaha...puss o kram

2008-12-31 @ 02:34:28
Postat av: Jenny

guuuud va avis ja blir!!!

Gott nytt år på dig sötnos!

2009-01-01 @ 23:11:34
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0