GOD JUL

Alla mina nära och kära!

Denna jul blev en helt annorlunda jul för mig,
på något sätt känns det jätte konstigt!
Att inte kunna fira med min släkt,
äta julskinka, kolla på kalle anka, köra presentleken, äta mormors risgrynsgröt
osv.
Fast lite spännande ändå och se hur en amerikansk jul går till.

Imorgon kl. 8.00 amerikansk tid sitter jag på skype iallafall och pratar med min släkt där hemma :)

Btw, idag har jag och mina 2 värdbarn varit och bowlat.
Det var skoj!

Borrrrrriiing inlägg.

TACK MAMMA, PAPPA, MORMOR OCH FARMOR.
FÖR MIN JULKLAPP, MIAMIRESAN!
Kunde inte fått en bättre present =)

Miami south beach on the night, only 8 days left

Kommentarer
Postat av: Diana

God Jul & Gott Nytt År!!!!

puss o kram

2008-12-23 @ 23:47:14
Postat av: Daniel

God jul och gott nytt år lilla Sofie:) Hoppas allt är bra med dig.. Sköt om dej! Puss & Kram från Daniel med familj:)

2008-12-25 @ 13:24:34
Postat av: Sofie

Diana, God Jul och Gott nytt år själv :) Hoppas allt är bra med dej iallafall gumman..Pussochkram



Hej Danneboy, kul att du skriver :)

God Jul och Gott nytt år själv hörrö :)

Jo, vars det rullar på nu vet du! Hoppas allt är bra med dej också. Hälsa tillbaka så mycket till dina päron :) Pussochkram

2008-12-25 @ 18:59:52
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0