Hejhopp

Skrev inte riktigt vad som hände i söndags så here we go,
Matilda, Tommy och jag tog min lilla låda till bil och körde till IKEA.
Där inhandlades glögg, pepparkakor.
Sedan lite julklappar till mina värdföräldrar.

Efter det åkte vi till en pub för att se en amerikansk fotboll(så Tommy) haha men det var ju inget för oss brudar,
så vi bestämde oss istället för att åka till Forever 21 och shoppa.
Yes, så nu har jag en full outfit till helgen som kommer.
Svart klänning, svart partyväska, svarta pumps, örhängen!

Efter det åkte Matilda och jag till en Thairesturang och åt god mat.
När vi var mätta och belåtna åkte vi hem till mig och la oss i min säng,
vi såg She´s the man, hahah klockrenaste filmen alltså!

Jag och Matilda :)


Jag har träffat så bra vänner här så dem förgyllar min vardag!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hahahaha, när förvandlades Amerikansk fotboll till Baseboll ;D? Basebollsäsongen är över Sofie :P.

2008-12-09 @ 20:39:32
Postat av: Sofie

Hahahhaha jag var trött när jag skrev det där Tommmmyyy. Men det är ändrat NU :D hahah

2008-12-10 @ 00:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0