In i vardagen nu igen barre

Då har redan tisdagen snart passerat,
och mina vardagar ser oftast lika dana ut.

Klocka ringde 8.20 idag, tidigt va?
Tog bilen för att möta MatildaStarbucks för en frulle,
åker och bränner lite fett (Efter helgens alla bravader) efter det möter jag upp Linda
Cosi för en lunch :)
Efter det blir det jobb från 14-20.
En skön dag med andra ord!

En positiv och kul nyhet är att min värdmamma har bjudit mig och 3 kompisar
Nutcrackers öppningen inne i Philly den 12/12 :)
Så då blir det jag, Linda, Matilda och Tommy som åker in och tittar på det!

Nutcracker ( Nötknäpparen) är stort här i amerika, Philadelphia.
Och mitt värdbarn har faktiskt blivit uttagen att vara med där i :)
Hon är så duktig.  




Varför så många besökare men knappt några kommentarer? ;)

Nu ska Soffan sova sin skönhetssömn.

Kommentarer
Postat av: malin

vad avis jag blir! jag vill också se nötknäpparen! älskar balett :)



saknar dig sofiiieee.. du verkar sysselsätta dig väldigt bra där borta :P

2008-12-03 @ 13:51:58
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Malin

Oj, nötknäpparen.. det var inte dåligt! :)

2008-12-11 @ 15:41:43
URL: http://malliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0