Jag vet inte hur jag ska börja

Det jag vet är att helgen i New York var klockren.

Jag börjar med i fredags, kommer upp till storstaden runt 11 am.
Möter upp Lina och vi fixar några ärenden.
Vi går och gör fransk manikyr, äter svensk köttfärsås och spagetti, mums!
Det börjar bli eftermiddag/kväll och vi börjar fixa iordning oss för kvällens festligheter.
Tror vi hinner med att vara på cirkus 5 nattklubbar/uteställen den kvällen.
Haha, vi skulle också egentligen möt Markus Schenkenberg,
dock blev det aldrig att vi träffades på den klubben han var på.

Fredag


Ny dag, lördag.
Vaknar upp med lite huvudvärk, men det var inte så farligt ändå :)
Böjar fixa iordning oss igen för att dra först på middag och sedan festa.
Kl. 15.00 på dagen startades festen, det blev dans på bord och stolar haha.




Lördagkväll,
åker hem sedan runt 19.00 igen på lördagkvällen efter festen mitt på dagen.
Lina och jag tar oss en powernap och beställer hem mat.
Lax med potatismos och sallad :)
Efter det börjar vi fixa iordning oss sakna men säkert igen för kvällen.
Även här blev vi bjudna på Paris Hilton fest,
tyvärr kom vi inte ut förrens 01.00 på natten och då hade vi redan missat henne. To bad!
Så vi gick på massa andra heta uteställen.
Varav en riktig känd klubb här i Nyc där bara massa kändisar oftast går till,
ex. kronprinsessan Madelein.
Vi satte oss ner ett tag iallafall med en rik snubbe som äger en känd resturang,
det blev skumpa för tusenlappar.
Såklart när jag äntligen är här så ser jag inte en ända kändis haha.

Lördagkvällen


Dom killarna ni ser att vi umgås med är stora producenter här i New York,
även en av tjejerna på bilden från fredagens utgång.
Dom jobbar bland annat för 50 cent, puff daddy m.fl.

Okej, och så får jag skryta lite med att jag träffade en liten kändis.
Marcus Andersson heter han, känd modell i New York.
Han hade jag en liten konversation med :)
Även hans kompis träffade jag,
hans mamma var (skrev var för hon lever väl inte längre?) Ingrid Bergman.

Pics på hur han ser ut.


Back home in Pennsylvania är man nu.

Igår fick jag också reda på att jag antingen får välja på om jag vill vara ledig mellan den 31 December-4 Januari eller följa med familjen till Pittsburgh.
MEN Lina frågade om jag ville hänka med till Miami över Nyår och det lockar ju verkligen :) Hihi.
Vi får se vad som händer.

Nu blir det back to work.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan ta det på msn, vill inte skriva de här...

2008-12-01 @ 17:23:20
URL: http://hannawernhede.blogg.se/
Postat av: erica

DUDE, skapliga äventyr du är ute på :) själv sitter man på landet utan skoj alls :P hoppas allt är bra med dig .

2008-12-01 @ 23:24:30
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Jonna

Fan vilket glammigt liv du lever då. Låter som du lever livet, fortsätt med det! Hade super :) kram kram

2008-12-02 @ 21:28:58
Postat av: Sofie

Jonna, tycker du hehe :)

Jo för tillfället lever jag livet ;D

Hoppas allt är bra med dig där hemma,

ta hand om dig :)

Kramar

2008-12-03 @ 06:27:53
URL: http://sofiiiee.blogg.se/
Postat av: äääärijca

hörru , jag ser fram mot en tripp till dc för fröken :) vi kanske skulle ta och checka in utelivet någongång här i söder :D thanksgiving va bra , din med ? :P

2008-12-03 @ 20:12:36
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: jess

gud vad jag är avensjuk på dig unga dam.

träffade på din mamma och mormor på stan jag och jessika när vi jobbade. så goa är dom :) saknar att vara hemma hos er.. men tiden går fort. och snart ska jag ich jessika börja planera resan till dig :D längtar. love

2008-12-04 @ 00:34:19
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: jess

och han CHE, give me him..

2008-12-04 @ 00:36:33
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0