Juldagen

Igår var det som sagt julafton vilket det verkligen inte kändes som.
Jobbade hela dagen sedan på kvällen åt vi en god middag tillsammans iallafall,
efter det följde jag med min familj till kyrkan.
Då fick jag trots allt lite christmasfeelings :)

Idag är det "julafton" för amerikanarna, så kl.7 imorse var barnen så exicted.
Haha dem sprang ner för trappan och slet upp alla paketen.
Även soffan har varit snäll i år så jag fick,
massa kläder från Abercrombie & Fitch + ett presentkort där ifrån.
Då blev jag genast mycket gladare!

Julgranen och alla deras julklappar, corinne och Evan.


Idag blir det bara för mig att ta det lugnt,
känns som man inte har lust med någonting.
Laddar mina krafter till Miamiresan istället :)

God Jul igen mina kära bloggläsare. Här har ni en osminkad ofa.

Kommentarer
Postat av: angelica

va söt du e sofie! :) saknade dig på palace igår.. puss barre!

2008-12-26 @ 12:23:14
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0