Lördagen den 13 December=Lucia in svedala

Som ni kanske vet så firas inte Lucia här i Amerika,
dem har inte en aning vad det är.


Vilket fall som helst sov Linda hos mig här i fredagsnatt,
för att tidigt på lördagmorgonen bege oss mot New York.
Först tog vi tåget in till Philly,
sedan hoppade vi på Chinatownbussen till NY.

Landar i Chinatown på manhattan runt 10.30 am,
lämnar all vår packning (Kunde tro att jag skulle vara borta en hel vecka) hos Adrian.
Sedan shoppar vi hela dagen lång :D
Jag hittar lite smått och gott som vanligt!

Efter en heldags shopping är vi skäpligt trötta,
så vi beger oss hem till Adrian igen,
för att ta det lite lugnt ett tag och sedan börjar vi fixa iordning oss för kvällens bravader.
Det bjuds på pepparkakor, glögg, vin, sprit, daim osv.
Vi tar en taxi in till först någon pub/förfestställe där det sög,
sedan går vi vidare till Entourage, där det var bra drag!

Väl hemma 05.00 am är vi helt förstörda,
somnar gott EFTER ett tag. HAHA!!

Söndagen hände inte så mycket mer än att vi var bakis och skakis,
Linda hade ingen röst.

Vi avslutade New York med en smarrig frulle på ett mysigt Café i Chinatown.

Lördag dag;



Lördag kväll;



On da club;



Dagen efter;



Mer bilder KOMMER!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag har inte läst hela inlägget men Sofie, jag måste bara fråga dig.. När började tunnelbanan att gå ovanför marken haha ;). Eller går det en tunnelbana in till centre city som jag missat ;)? Gud vad jag älskar att hacka på folk hahaha..

2008-12-16 @ 18:23:16
Postat av: Sofie

TOMMY, nu blir jag förbannad. HAHAH nee då sluta hacka på folk, hämden är ljuv :D mohah

2008-12-17 @ 04:12:46
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0