Nutcrackers

Sådär nu har jag vaknat upp efter kanske 12 timmars sömn, haha!
Solen skiner här idag och jag ska snart ta på mig varma kläder för en promenad.

Vi börjar med i fredags så hämtade jag upp mitt lilla värdbarn på hans skola,
vi åkte hem och byte om till finkläder.
Fick tyvärr inte ta något kort på honom i kostym. Men han var så stilig så :)

Efter det kom Linda och Anna hem hit så körde jag in till Philly
för att först gå ut och käka på en jätte mysig Italiensk resturang,
för att sedan gå och se Nutcracker.
Det var helt annorlunda att se ballet, men mitt värdbarn Corinne var
hur duktig som helst. Som aupair till henne var jag en stolt Sofie :)

Some pics från i fredags;



Jag väntar på en massa bilder från Linda också,
kommer senare sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0