Ny dag och ny vecka igen

Nog om helgens festligheter.

Nu vecka igen och om jag tänker efter är det julafton nästa vecka?
Kan det verkligen vara sant, helt sjukt!

Jag har verkligen ingen julkänsla,
så för att få lite så sitter jag och lyssnar på Mariah Careys- All I Want For Christmas Is You :)

Idag ska jag bara jobba 2 timmar, det är ju inget??!
Även fast alla mina vänner säger här att jag har det soft som är ledig så mycket,
så tycker jag faktiskt att det är segt. Jag skulle vilja jobba mera!

Håller på att planera nyåret lite också,
på tiden faktiskt.
Får se vart det bär av, antingen till New York, Maimi eller Califournien?
Måste snart boka in något för nyår är ju också snart, 2 1/2 vecka kvar liksom!

Linda och jag i min pyjamas i fredagskväll :P

Kommentarer
Postat av: L

Du är verkligen så fruktansvärt söt:)!! tycker du är skit snygg i håret när du sätter upp det sådär.. det ser lite slarvigt ut o det är det som är så jäkla snyggt! Hur gör du?;)

2008-12-15 @ 22:35:53
Postat av: Tommy

Du får väl komma över å hjälpa mig med tvätten då :P. Måste få höra om NY-vistelsen snart med :).

2008-12-16 @ 18:20:29
Postat av: Sofie

Tommy om jag ska komma över och hjälpa dig med tvätten behövs det mycket smör ifrån din sida kan jag säga, för tillfället ligger du på MINUS 10 :D mohahahha..

2008-12-17 @ 04:14:43
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0