Arkösund

En toppen dag ute hos Mark och Daniel :)
Det bjöds på grillat, sol, bad, glass i stegeborg, spel, bad i tuna, skratt och ett trevligt sällskap!

Some pics


Jag innan resans gång


Båttur mot Stegeborg


Stannade till någonstans mellan Stegeborg och Arkösund,
där badade och solade vi.


Underbart väder


Grabbarna badade


Även jag men kom bara halvvägs :P haha





Solning


Vi kom fram till att kossor måste leva ett så nice liv, här betar dem precis vid vattnet.


Danne tyckte det var lite kallt längst fram


Efter en hel dag på havet, åkte vi sedan över till Dannes land.
Där inväntades grillat




Min söta Hannis =)


Tro det eller ej men det är bubbelvatten i mitt glas


Drogad? haha


Redo för att spela rappare :P




Danne skrev en uppsats varje gång haha




Jag ledde första halvan av spelet, sedan kom jag på 3;e plats. Shit också!


36 grader i denna balja, bad mitt på natten.


Hanna, puddingen ;D





Sådär jag nu får det vara nog med bilder!

Gårdagen var toppen iallafall!
Nu har Hanna och jag lite att ta igen till killarna!
Fast vi har en plan :)

___________________________________________________________________________________________




Kommentarer
Postat av: jess

hahaha sofie kommer du ihåg när vi skrev en "låt" hemma hos er i eneby vid köksbordet och skulle spela in det. jag har fortfarande kvar texten hemma i min sminklåda . jag måste visa dig någon dag.



"im lay in my bed and bla bla bla ..."

2008-07-11 @ 00:10:29
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: maddie

måste bara fråga.. vart kommer den söta rosa klänningen/linnet ifrån? :) tacksam för svar.

2008-07-11 @ 21:02:09
Postat av: Sofie

Hej Madde!

Det är en bondelid tröja som är köpt på MQ :)

2008-07-11 @ 22:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0