En solig lördag

Igår var det den 25,
vilket innebär att det nu är mindre än en månad tills jag fyller 20 =)
Det kommer framför allt bli skönt att kunna få köpa ut på systemet,
istället för att be min mor eller kompisar.
Annars är det väl inte så spec. att fylla 20.

Igår jobbade jag som vanligt till 4,
efter det möte jag upp Ella så gick vi på stan ett bra tag!
Hittade lite fina höstkläder :)

Efter det var det bara att skynda sig hem, lämna sakerna
och bege sig hem till Lisa som fyllt 18 år.
Där var alla gamla tjejer och killar :)
Henka och Calle firades även på deras 20 års dag igår.
Tyvärr kunde jag inte gå ut igår och heller inte idag för jag jobbar hela helgen!

Ikväll ska jag efter jobbet vid 21.00 hem till Jonna på 20 års fest :D

Nu ska jag fortsätt sola och gå en långpromenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0