Madde 20 år

Igår blev det lite fest som sagt,
åkte till Elin tog ett glas rosé hemma hos henne,
sedan gick vi till Madde där mat och trevligt umgänge väntade!
Därefter till Hugo.

Jag

Sofia och Madde

Det bjöds på god mat

Johanna och Sara

Jennifer

Hanna och jag

Jonte och jag

Micke och Jonte

Sofia, Anna och Jonna

Johanna

Jag

Lite fölk

Jennifer och jag

Madde

Haha, vad gör jag? (Eller jag vet, jag är glad att jag äntligen får dricka lite vin :D)

Micke, Madde och Jonte

Okej? Haha

Elin, Jonte, Madde och Alex



Elin och jag, vad gör vi? Hahahah


Det var en trevlig kväll igår iallafall,
det tackar man för!

Snart ska jag och min bror åka till mormor,
där inväntas grillat :)


Kommentarer
Postat av: Hannis

Hahaha, vad roliga kort från igår! Det sista på dig och Elin var ju klockrent! hahaha

2008-07-20 @ 19:42:36
URL: http://hannawernhee.blogg.se/
Postat av: malin

vilken söt klänning du har sofie :)

ses på onsdag! :D:D

2008-07-21 @ 17:08:34
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0