Stan

Dagen började med att Mallan kom hem till mig runt 11 snåret,
fixar iordning oss och hon hjälper mig med bloggens utseende ;D

Går lite på stan, tar en sallad på fräcka för ovanlighetens skull (eller inte) haha..
Hem sen igen runt 3 tiden lämnar lite inköp som gjorts i staden och möter
sedan upp mamma, Maria och Jessica på 4 kök.
Betäller ett glas vin och snackar lite skit.
Går på stan igen och nu är jag entligen hemma,
efter 6 1/2 timmar på stan..Helt sjukt!!

Blev till och med tillfrågad om jobb på 4 kök,
jobba lite extra på helger och så.
känner dock att jag inte har tid med det eftersom jag redan jobbar 100%.

Ska ta cykeln till Malin nu, vi ska dippa framför tv:n och bara ha en skön myskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0