30 dagar hemifrån

Tiden bara rusar iväg, har redan varit borta en månad.
Om 1 1/2 vecka är det Thanksgiving här,
sedan efter det är det bara 3 1/2 vecka kvar till julafton.
Efter det går vi mot ljusare tider :) Det gillar ja!

Mina dagar i veckan ser oftast lika dana ut,
bara att jag var tvungen att skjutsa dottern till skolan idag på morgonen :)
Det gör inget för mig, skönt att komma upp tidigt. Fast det var bara ett undantag!
Jobbar aldrig morgonen annars :P Bara eftermiddagar i veckorna.


Jag har hunnit med att gå långprome,
lunchat
på Cosi med Amanda, efter det en kaffe på Starbucks,
fixat ett bankkontointernet,
jobbat.

Idag är jag såå trööött,
så ska lägga mig ner och se en film nu.





Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du har de bra i staterna sofie. ser ut o va skit kul. hade bra nu. kram

2008-11-18 @ 20:24:34
Postat av: david

oj glömde skriva att de va från mig :)

2008-11-18 @ 20:25:23
URL: http://bonkabarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0