Efter regn kommer solsken

Jag har haft ett par riktigt skit dagar här,
men som man brukar säga efter regn kommer solsken.
Observera att det även är solsken idag :)

Vilket fall som helst nu så fick jag ett positivt beskedd igår
av mina värdföräldrar.
Dom har bokat COLORADO i Januari nu :D:D
WIHU, så coolt att få hänga med dit alltså.

Vi ska till ett ställe i Colorado som heter Beavercreek :)


Då måste dom ju ändå vara glad över att ha lilla mig här
och att de vill ha kvar mig :) Haha!

Jag jobbade igår kväll, eller "jobbade" jag och dottern fick bestämma ett ställe vi ville åka och äta på.
Så då valde dotter en italiensk resturang, gott!
Efter det var jag barnvakt till sonen och vi tittade på Starwars.
Haha inte det roligaste direkt, men Evan är ju helt lyrisk i Starwars.

Idag är jag ledig,
ska börja fixa iordning mig sedan ska jag till Matilda :)

Kommentarer
Postat av: Frida, Philly ;)

Men lägg ner. Colorado! Fan va kul =D

2008-11-17 @ 04:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0