En dag inne i Philly

Hej å hå!
Jag hatar verkligen att vara rastlös och det har jag  verkligen varit ett par dagar nu.
Men idag åkte jag med min hostmamma in till Philly,
där jag träffade en svensk tjej Frida och 2 tyska tjejer. Riktigt trevliga måste jag säga :)
Så vi 4 besökte the art of museum, känt här i Philadelphia.

Så nu planeras det en tripp till new york om 2 helger för lite party,
hoppas bara jag är ledig då!
Sedan i slutet av måndaden är det Thanksgiving här,
då ska jag också till New York City. Yeah!
Looking forward.

Nu har jag nyss käkat Kina mat med familjen och visat dom bilder hemifrån,
"All Swedish girls looks so pretty" sa familjen :) Och jag det gör vi nog,
eller hur mina underbara svenska kompisar?! :D

Ett par bilder från dagen :)



Nu ska jag snart ta bilen och hämta upp Tommy,
sedan ska vi in till Wayne och fika på Starbucks med Amanda också =)

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Från Farmor

Hej lilla gumman.Vad kul att du får se så mycket.Och träffa nya trevliga kompisar.jag har ej kunnat läsa om du svarat mig än men Din familj kommer ju på söndag så då hjälper de mig nog hittar ej nån stans där det står svar som de säger.Fortsätt nu att ha det bra och var rädd om dig gumman lilla.Älskar dig och hela din familj.

Varma stora kramar till dig från din farmor.

2008-11-03 @ 09:04:34
Postat av: ejjan

heeello you, soffipropp!



fyfan va kul att du kommit iväg då! kollar igenom bilderna o ser att du verkligen glassar runt.. haha. så typiskt dej.. ;D



ps. så synd att jag inte vart hemma i norrk på sista tiden, hann aldrig ta en byebye-fika me dej... :( de tar vi igen när du e hemma om ett år! ds.

2008-11-03 @ 14:59:33
URL: http://ejjans.blogg.se/
Postat av: erica

sofäääj , jag är ledig söndagen och tänkte åka till malin då :) men börjar dock jobba måndag klockan 12 ;) men det vore kul om du kom :D puss&kram

2008-11-03 @ 19:59:02
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: JESS

gud va avensjuk jag är på dig. du ska å¨ka till värmen också? PERFEKT JU. du har verkligen hamnat i rtt familj :D glad för dig. saknar dig love ya

2008-11-06 @ 00:38:33
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: Frida, Philly ;)

Kan man verkligen säga att vi gör, vi är underbara! ;) Tack för den schyssta bilden på mig chic !

2008-11-07 @ 00:39:26
URL: http://fridagudmundsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0