Från middag till jerkparty

Först så möter jag upp Frida och Matilda,
vi drar till ett ställe som heter Chili´s och äter världens godaste taco.
Efter det får vi för oss att vi vill vidare så då blir det
de traditionella Starbucks, haha.

Skillnaden på liten och medium, haha!


Pratar ett tag sedan kommer en annan tysk tjej Ksenia som bott här i 7 månader,
och det första hon säger är aa men brudar häng med på fest inne i Philly.
Vi tittade på varandra och ingen av oss hade några dirketa partykläder.
Fast aja det kan vara kul, såå vi satte oss i bilen.
Möter upp någon kille som Ksenia kände och går på en fest med studenter i ett studentrum.
OCH fy fasen vilka GERKS, ledsamt att se alltså.
Så brudar hemma i svea ut och ragga på krogarna nu för att sverige har
sjukt snygga killar!
Efter ett tag ville vi hem,
MEN påvägen hem hittar inte Ksenia sina BILNYCKLAR.
JAHA, vi letade överallt men hittade dem inte.
Efter cirkus en timmes väntande kom en kompis till Ksenia,
hämtade oss och skjutasde oss hem :) Pju!
En kväll att minas som vi sa. Haha!

Frida, Matilda och jag :)


Nu ska jag faktiskt vara lite duktig av mig och gå till gymmet :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag ska göra så gott jag kan älskling!!!! =)

2008-11-15 @ 21:41:45
URL: http://hannawernhede.blogg.se/
Postat av: emil

kvällen var underbar :D lite vin och lite mys framför brasan :D din då ?

2008-11-16 @ 02:12:09
URL: http://emiljosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0