Fredag

Och det är äntligen helg,
dock jobbar jag kväll imorgon men det gör inget.


För att idag har det varit en bra dag :)
Jag har tränat, lunchat med Amanda och Linda.
Tagit hand om mitt lilla värdbarn Evan!

Efter det blev jag upphämtad av Amanda och Frida,
de tyckte att jag skulle slippa köra bil så att jag skulle få dricka lite ;D
Skysst där då,
så vi åker till en italiensk resturang och käkar lite, dricker lite vin :)
sedan kommer vi in på en typ pub här i mitt område!
Jo, visst var det lite drag men hallå vad är det för folk här egentligen?
Haha, sorligt att se men håller tummarna för nästa helg!

Some pics,



Nu blir det sängen,
tjingeling badring


Kommentarer
Postat av: erica

hörru , är du 21 år nu? ;)

2008-11-23 @ 01:32:55
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0