Godmorgon folket

Jag har nyss ätit mig en god frukost, inkl. kaffe ;)
Så nu sitter jag lite här framför datorn.
Ska strax börja göra mig iordning,
för snart blir det en långpromenad i det fria,
sedan en tripp igen till "king of Prussia" (Shoppingcentret)
för att möta upp Mathilda där :)

Gårdagen vad ska man säga, kareokekväll,
inte riktigt min grej. Haha!
Det blev mer dricka vatten, prata med vänner ungefär,
det var trevligt ändå :)


Mathildas och min drick utan alkohol! KUL, NOT.

Snart ska jag vara busig och göra en sak man inte får göra, hehe!

Kommentarer
Postat av: Johanna

fan va hälsosam du verkar va sofie! det är bra.. :)

vad är det busigt du ska göra? inte röka va, det gör väl inte du? VILKEN PÄRS!! haha

2008-11-13 @ 17:19:54
URL: http://jaghamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0