Happy Halloweeeen

Som många skriver var halloween mer roligt när man var mindre,
vilket fall som helst gick jag med Evan idag och trick or treat hos folk i området här.
Det var lite roligt faktikst :P Tyvärr hade jag inte hunnit köpa någon utstyrsel,
så jag var bara en svensk tjej, hehe!

Det jag mer har hunnit med att göra idag är att jag har tränat, yes.
Sedan lunchat på Cosi med Amanda, Linda och Tommy,
vilket var trevligt :)
Spelat fotboll med barnen och så.

Fick min första lön idag också, det känns nice!

Ikväll händer det nada för mig,
vilket är riktigt skönt!

Nu kommande helger har jag planer att åka till nyc för att testa på shoppingen där och vem vet kanske också utelivet om jag kommer in någonstans, vi får se :)

Skönt att jag än så länge har haft en vit månad ;) That´s good!


Kommentarer
Postat av: beccis

haha vadå att vara en svenska brutta funkar säkert:) åt middag men din pappa och henric igår :) trevlig trevligt, jag var på med "jobbet" massa stora pussar

2008-11-01 @ 10:01:42
Postat av: malin

haha jag hade velat se soffan i en äkta amerikansk halloween utstyrlsel!

Verkar som du trivs riktigt bra, härligt att du träffat folk också :) tänker på dig här hemma. Pusspuss!

2008-11-01 @ 12:31:51
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Postat av farmor

Hei på dig tjejen.Så kul för dig att få vara med på deras Halloween.I dag har jag pratat med Michael min son och han sa att du svarat mig fast jag har ju inte vetat hur jag ska kunna läsa dina svar så nu ska jag se om jag klarar att gå in och läsa svaren. Ja det är inte så lätt när man inte vet. Det verkar vara rara barn du har hand om,det är ju kul.Jag håller på att plocka undan i kök o badrum nästa helg flyttar jag till barack.Får se hur det blir men det blir nog bra.Var nu rädd om dig och ha det så bra.Jättekramar till dig från din farmor.

2008-11-01 @ 16:13:35
Postat av: Mamma Kicki

Hej gumman! Härligt att du har fått lite svenska kompisar i närheten! Marie hälsade så jättemycket tillbaka till dig och jag har tagit kort på lilla Ida (2 veckor gammal) så söt...tänkte jag kunde maila dig så du får kolla korten. Ska vi försöka prata på skype i morgon söndag em (fm hos er)?!

Ha det så bra nu hjärtat så hörs vi! Älskar och saknar dig från mamma Kicki! Pappa och Dogge hälsar så gott också! : )

2008-11-01 @ 16:42:08
Postat av: Lena & Höna med ungar

Hej Sofie!



Vi familjen Nilsson önskar dig all lycka när du nu är over där och vi hoppas att allt skall funka bra för dig. Det här är världens chans för dig med det du nu gör vi vet att du fixar detta du har också en väldigt god kompetens till att fixa detta. Vi här hemma önskar dig Happy Hallowen och lycka till



Puss & kram fam NIlsson S. Promenaden.

2008-11-01 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0