I am so happy, I am so glad that i..

jaa ni haha.

Jag är verkligen så glad att jag tog steget och flytta hit och jobba som aupair.
Jag ångrar mig inte ett dugg, inte än så länge iallafall!
Har mycket att se fram emot nu, det känns bra!

Bokade även med Lina idag att jag kommer till henne i NY,
över thanksgiving. Vilket kommer bli riktigt kul! Fest fredag, lördag haha!

Idag har jag även köpt mig ett solkort och solat,
därefter blev det en hårt träningspass (kondition),
sedan en lunch med Linda,
"jobbat" har jag också gjort.

Nu inväntas det mat och min LCC kommer över till hos ikväll,
för att se hur jag har det och så :)

CHOPCHOP :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

heej sötnosen.. Aa Puddelullan är sjuk, blev hemskickad från jobbet häromdagen, har onte i halsen, men nu börjar de blir lite bättre :)



Det är underbart att läsa att du inte ångrar dig och att du har det skitkul där borta i Us And A ;)

Jaaaa visst kan vi de... när passar det bäst för dig? Du kanske kan messa när du är inne så smiter jag upp till mamma o pappa...



Saknar dig! PUSS

2008-11-07 @ 11:18:10
URL: http://hannawernhede.blogg.se/
Postat av: Elin

hej gumman! va kul och se att du trivs i usa :) det är kul att följa dig genom bloggen så fortsätt skriv såhär flitigt :) saknar dig! pusspuss gull

2008-11-07 @ 13:42:21
URL: http://exception.blogg.se/
Postat av: angelica

Åh va härligt att höra från dig soffan! va glad ja blir :D haha lätt! skulle vart roligt om ja hade nån att pluta me här uppe me ;D haha hoppas du mår bra stumpan! ja saknar dig hörru du! puss&kraaam

2008-11-07 @ 20:27:52
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0