Lördagen

Vem kan tänka sig att SofieEriksson ställer klockan på kl. 9.00 en lördagmorgon för att åka och träna?
Haha, de ni ;)

Därefter åkte jag hem igen, gjorde mig iordning och tog själv tåget in till Philly.
Lite äckligt sådär för att människorna i visa samhällen här är blää!!
Väl när jag landat i suburban station möter jag Frida och Carro tack och lov :)
Går på shoppinggatorna som market street osv.
Hittar en mysig pyjamas från "Victoria´s Secret".

Andra gången en främling frågar mig "Are you a model"?
Eeee, NEE ser jag ut som det eller. + att jag gick med en bagels i hand och kaffe haha.
Samma sak hände mig när jag var i London. Aja lite roligt sådär!

Ikväll har jag vilket fall "jobbat", vi har sätt Home Alone :D
As skön film!

Sedan när vi satt ner och käkade Kina mat med familjen sade mamman att jag får ledigt hela nästa helg :D
(Jag brukar annars alltid jobba fredag och lördagkvällar)
Såå förhoppningsvis åker jag med min värdmamma och Corinne till Washington DC och hälsar på Erääjjkka och Malin! Wihu!

In downtown Philly :) Carro, Frida och jag!


Kommentarer
Postat av: Johanna

du ser ju ut som en modell soffan! jag tycker att du ser ut som victoria silvstedt fast snyggare! och kanske lite kortare då...

2008-11-09 @ 20:05:45
URL: http://jaghamster.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, vad gullig du är Jojan :)

2008-11-11 @ 02:04:18
URL: http://sofiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0