Måndag den 25;e

Satte klockan på 7.00 imorse bara för att jag skulle följa med Corinne, dottern till deras sånguppvisning på hennes skola. Vilken upplevelse, faktiskt hehe. Se alla barn med deras skoluniformer och att de sjöng i kör liksom.
Observera då att barnen är mellan 6 och 10 år något sådant tror jag.
Corinne går på en privat skola som heter Episcapal acadamey!


Har även fått lön idag :D från svedala! Tur att man jobbade ända in i oktober :)

Annars så är det de samma rutinerna varje dag,
ett hårt 60 minuters konditionspass och jobb har det hunnits med idag.

DOCK, regnar det här nu :(


Kommentarer
Postat av: Jessica W

vad duktigt du är älskling, beach 2009 är du ju snart redo för ju om du fortsätter i den stilen, hahaha. puss saknar dig.

2008-11-25 @ 09:04:18
Postat av: Anonym

Jäklar va hurtig du är soffan=D tränade igår första gången på jag vet inte hur länge, men jag pallade inte så värst mycket haha. Tråkigt att det regnar med det blir nog bättre väder snart,vi har snö just nu :) massa gosiga pussar

2008-11-25 @ 09:10:00
Postat av: Anonym

det var jag där uppe! Beccis

2008-11-25 @ 09:10:30
Postat av: Anonym

www.hellquistblogg.blogg.se

2008-11-26 @ 18:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0