Min dag i stort sätt

har sätt ut som följande:

Matilda och jag shoppar i cirkus 5 timmar på King of Prussia :D
Strossar runt, käkar lunch, shopparshoppar, tar en fika, shoppasshopparshoppar.
Här ska ni få se lite smakprov på vad jag shoppat idag :)

En abercrombie & fitch dress :)

Festklänning från forever 21 :)

Denna är också från forever 21 :)

Sist men inte minst en klänning från H&M

Jag shoppade även ett par örhängen från forever 21.

Tar bilen hem igen till familjen för att gå ut och äta med dem på en Japansk resturang och deras kompisar.
Och för första gången åt jag sushi idag, och det var ju riktigt gott :)

(Vi var 9 stycken som satt runt ett bord och vi hade en kock vid vårat bord
som stod och gjorde våran mat, as coolt och det var sjukt god mat :)



Åter hem till huset, inväntar Matilda,
tar det bara lugnt på mitt rum.
Båda vi har så mycket planer nu på vad vi vill göra detta år i usa :D
Vi vill så mycket just nu haha,
skönt att ha en reskompis.
Så nu börjar vi planera en resa till Boston en weekend :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

oh va avis jag blir. jag vill också shoppa loss i USA!

2008-11-18 @ 20:13:15
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0