Missing

Jag trodde aldrig jag skulle sakna min mammas tjat,
men det gör jag nu.
Efter snart 2 veckor ifrån varandra.
Så saknar jag dig (Börja inte gråta nu mamma, hehe)


Själv har jag blivit som en tjatig mamma till mina värdbarn :P

Tror att det tar ett par veckor till innan man känner sig riktigt hemma,
och fått rutin på allt här.
Saknar att ringa min vän Hanna varje dag också,
om inte flera ggr om dagen som vi gjorde.



DOGGE min HUND saknar jag nog mest av allt,
inga långpromenader och gosade ju.



Såklart saknar jag min överbeskyddande bror också.


Och så saknar jag min bästa pappa massssor!


Sist men inte minst, vill jag vara brun.
Jag vill till värmen!


GODNATT

Kommentarer
Postat av: Syster

Åhh, älsklingen min.... Saknar dig så otroligt mycket.. Tycker också att det är skit jobbigt att inte kunna ringa dig när jag vill... =(

Saknade dig massor ikväll, var ute på vårat kära palats och skakade rumpan och hade jättekul.. men du fattades enormt mycket!!! Träffade Beccis, alec och stejan där med... =)



Nu ska jag sova, kom nyss hem och ligger i sängen och fryser... Vi hörs imorn på Skype, kommer vara inne hela dagen!!!



LOVE YOU!!! <3

2008-11-02 @ 04:20:14
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0