PARTY LIKE A ROCKSTAR



















Skulle kunna sitta upp hela natten och lägga in partybilder,
haha men det går ju tyvärr inte.
Ni har fått se en liten del av dem iallafall :)

Nu tror ni säkert att jag är värsta alkisen,
men så är ju självklart inte fallet.

Jag bara älskar att festa med mina vänner,
och nästan alltid har det blivit så lyckat!

Jag saknar faktiskt det,
bara efter en månad, jag vet!

MEN jag lever på mina gamla bilder,
det får mig att le och tänka tillbaka på det roliga minnena jag har :)



Kommentarer
Postat av: malin

hahah :D sofie posen kommer igen ;) det gillar jag!

oohhh... du fikar ju på starbucks hela tiden! lite avis jag är då :D

det är bra här hemma, men snart dör jag av jobb.. haha. nj då inte så farligt det är knappt 45 dagar kvar nu!!! saknar dig också my american girl., ta hand om dig där borta. snart kommer ett mejl från mig :D

du och jag - alltid <3

2008-11-19 @ 08:32:07
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe ja precis, vad hade man gjort utan internet? :) hih. Hoppas du har det bra, de verkar så iallafall!! Puss

2008-11-19 @ 09:10:17
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0