Redan onsdag snart

Tog bilen imorse till ett promenadspår,
gick i över en timme och solen sken i mitt ansikte. Underbart!
Sådana tillfällen får man så mycket kraft till att göra så mycket, man mår såå bra.
Den ända som saknades var min lilla DOGGGEEE.
Att man kan sakna en hund så mycket!



Som vanligt möte jag sedan upp Linda över en lunch,
blev även ett litet inköp, en plattång.

Mor min jag börjar bli riktigt duktig på att tvätta nu, haha!

Jessi och jag innan jag åkte. Hoppas du snart kommer och hälsar på mig
din lilla sötnos, kärlek till min barndomsvän :)


Kommentarer
Postat av: jessica w

kärleeek till dig sötnos, ska ladda hem skype nu, jag vet jag är segast, hoppas ja fattar hur man gör. love you saknar dig. / jessica

2008-11-12 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0