Solsken och lite snö

Nu börjar det bli riktigt kallt här, låg på någon minusgrad imorse.
Vid lunch idag snöade det även lite :)

Denna dag har gått i ett,
så imorse blev det en frulle starbucks med Matilda,
efter det solning och konditionsträning på gymmet,
lunch med Linda,
jobbat ett par timmar :P
Umgåts med Tommy och Matilda ikväll.

Just ja, mammi och pappi jag har fått erat paket redan :D
Haha, det tog ju bara ett par dagar.
Och nyfiken som jag är var jag ju tvungen att öppna det.
Kunde tyvärr inte vänta till jul, hehe!
Tack för det svenska godiset och boken :D

Hannis, det är bara 11 månader kvar tills jag kommer hem!
Det går fort, i promise you.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0