Söndagen snart gjord

Söndagar är de bästa, för då är jag ledig hela dagen lång :)

Skrev inte så mycket vad som hände igår,
men typ möte upp Amanda och FridaKing of Prussia igen.
Haha, jag vet blivit mycket shopping nu men lätt värt det. I love it!
Där inhandlades en mörk blå sammet skepparkavaj,
en vit möjsig halsduk, svart partyväska, en kofta. Yeah!

Jag längtar till jul.


Sedan jobbade jag hela lördagkvällen,
fast jag, Evan och Corinne såg bara på film och åt god mat :)

Dagen idag har jag spenderat med Matilda :)
Vi har kollat på hennes värdbarn som haft pianouppvisning,
därefter blev det käk på cheesecake factory,
ooo gosh så god mat.
Efter det tog vi bilen hem och tog det lugnt :)






Min mammi och pappi är det bästa föräldrarna i hela världen!

Kommentarer
Postat av: JESS

SOOFIE DET SNÖÖÖÖÖÖAR I SVEIGE. HELA GATORNA ÄR FULLA MED SNÖ ÖVERALLT :)

hoppas du mår bra min pingla ?`

2008-11-25 @ 00:54:09
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0