Uppdatering

Igår var det söndag och på dagen träffade jag Linda och en ny svensk tjej som heter Mathilda,
vi åkte in till det stora shoppingcentret "the king of Prussia". Hittade dock inga snygaa kläder,
vi hann nästan bara med att ta en lunch där.

Sedan for vi vidare till vårat Lcc möte,
bilderna får tala för sig själva, 

Sweden, Tommy och Mathilda
        
Finland                              Germany
 
Ukraine & Moldova         Thailand

Mexico                               South Africa


Jag haha

Här är Mathilda, Linda och jag :D


Ny dag idag,
har inte hänt så himlas mycket..

Jag har tränat kondition,
pratat med mina päron på skype,
åkt och handlat mat med Evan,
tvättat,
spelar monopol med barnen.
That´s it.


Kommentarer
Postat av: C

jooooo jag har flytt.. han flippade ur och satte upp en massa sjuka regler osv. det kändes inte okej, så jag tog mitt pick och pack och drog. jag mår bra iaf, det känns skönt faktiskt, tror inte jag trivdes där egentligen nu när jag har tänkt efter!

Jag saknar med arlandagänget, längtar till vår reunion! om jag inte blir hemskickad då...

2008-11-11 @ 05:37:35
URL: http://hamsteriusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: heeej gumman :D Aa va häärligt, ser ut att vara jättekul :D Jo det är väl bara bra, HAHA det gör jag faktiskt :P haha :D Jag jobbar lite extra och så. Och jag har fortfarande kvar min praktik i finspång dessutom :P hihi. Nej men har sökt till universitetet nu i VT, med start januari. Jag får besked om antagningen i december så jag väntar mest in det just nu, är skitnervös :/ :D Men får hoppas på det bästa =)

Men va härligt att du trivs och att du kom iväg, haha kommer du ihåg våra samtal om hur fan allt ska gå? Det ordnade ju sig tillslut =) puss&kram gumman =)







2008-11-11 @ 10:35:06
Postat av: bina

Btw det var från mig det andra tilläget, fast det kanske du förstod :P haha

2008-11-11 @ 10:35:38
URL: http://missbiina.blogg.se/
Postat av: JESS

allt är super bra :) aaah endast 17 dagar kavr :) men jag ska lägga upp bilder så du får se hur de ser ut gumman :D

vad skönt att allt är bra. du fårskriva massaaa mer :D vill veta.. alltid lika kul att läsa! :)



pusss sötnosen love

2008-11-12 @ 00:33:07
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0