20;e November

Snart har ännu en vecka passerat, shit vad fort tiden går alltså.

Thanksgiving är på torsdagen den 27;e då ska vi bara vara hemma hela "familjen",
jag ska laga lite svensk mat då är tanken :)

Pratade med Lina igår också och nu är det bokat,
åker upp till New York med familjen på fredagmorgon nästa vecka,
sedan kommer jag umgås med Lina fram till söndag då
jag sätter mig i bilen hem med familjen.
Fest fredag och lördag, tror ni jag längtar eller?

Det busiga jag tänkte göra är nu fixat också!
Mina partyoutfits är fixade,
nu har jag bara kvar att fixa ett par snygga pumps.

Det var så kul att prata med Jessi och Jessiskype igår också,
jag blev så glad när jag hörde att de ringde :)
Ni är så söta så, saknar er ska ni veta!
Kärlek till mina fina bästisar.
Ni är sådan vänner man kommer ha kvar hela livet,
som man alltid vet att man kan ringa om det skulle vara något!


Kommentarer
Postat av: JESS

du kommer alltid att finns för mig min baby. vi har funnits för varandra i snart över 10 år. det ska fortsättas-.. love ya

2008-11-25 @ 00:57:37
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0