Vilken dag

Kan mer eller mindre säga att det inte varit den bästa dagen i usa.
Först kör jag förjävuls fel när jag ska till king of prussia, thanks gosh
för den som tillverkade gps;en.

Kommer hem och min värdmamma är irreterad och arg,
vilket går ut på mig!
Bara för mig att stressa iväg och hämta barnen.

Tur var iallafall att jag hade det bra mitt på dagen,
då jag träffade Linda och Mathilda :)

Jag inne på "bebe",  där hade de as läckra festklänningar!



Tur att jag fick prata med min sötnos ikväll iallafall,
känner mig lite lättad. Just nu önskar jag du vore här hos mig!

Some days are not always good, but you must looking forward.

Kommentarer
Postat av: beccis

Oj då gumman hoppas att hon inte var arg länge :S

Haha jag kan se dig framför mig irra omkring :)

puss

2008-11-14 @ 09:46:33
Postat av: Brorsan

Ska jag ringa och säga åt morsan att hon ska passa sig ? haha :D peace love and understand :D puss puss <3

2008-11-14 @ 17:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0