25=LÖN

Dagen börjades med att jag satte klockan på 8.00 för att jag, Ella, Joey och Anni skulle gå på stan tidigt. Så klart ligger jag och snosar typ en timme haha..Orkade verkligen inte gå upp!
Citera att jag var på stan lite efter 11, det är bra gjort Soffan.

Inhandlade egentligen inte så mycket, inga kläder för ovanlighetens skull.
Det blev lite mer nödvändiga stuff som adapter, rakhyvel, strumpbyxor osv.

Måste dock hitta en outfit till helgen.!

Jag är faktiskt lite stolt över mig själv,
det här med långpromenader har blivit lite av mig.
Går nästan varje dag nu, så det är bra :)

Jobb väntar om 1 timme.

Jag tycker en blogg är så mycket roligare med bilder.
Tyvärr har jag ingen rolig i detta inlägg.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0