Den 17 september

Det bästa jag vet är att ta dagen som den kommer.
Just nu sitter jag med en plastpåse runt huvudet,
haha jag färgar ut min utväxt. Wihu!

Det är så kul för nu har jag börjat prata med en tjej som bor i NYC,
som kommer från norrpan tror jag.
Hon ska ta hand om mig om jag åker till New York,
vilket jag defenitivt kommer göra inom en snar framtid :)

32 dagar kvar nu till avresedatumet :D

Det är jobbigt att gå och vänta nu,
det gör mig bara mer och mer nervös för varje dag som går.
Kommer självklart ha en avskedsfest,
vet dock inte vart och när ännu. Återkommer!

Feelings are strange, I don´t understand them longer.


Nu ska jag drömma mig bort till värmen för ett tag


Kommentarer
Postat av: beccis

Tack för igår sötast det var väldans trevligt. Vi hörs igen till helgen. Pusselipusspuss

2008-09-18 @ 09:07:33
Postat av: JESS

gaah, kan inte fatta att du ska åka.. räkan med at jag kommer och hälsar på dig.. ses imorrn mitt hjärta

2008-09-19 @ 22:59:28
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0