Du är min allra bästa vän

Du är min klippa


Dig kan jag alltid luta mig mot


Du är min stjärna


Du leder mig när jag är vilse


Du är min hjälpande hand


Du finns alltid där för mig


Du är min sol


Du får mig att le


Du är min detektiv


Du ser om nått är fel


Du är min vakthund


Du gör mig trygg


Du är min andra halva


Du gör mig hel




Du är min vän


Dig kommer jag alltid att vara rädd om Sofie!





Fick en tår i ögat när jag läste det här på hannas blogg.
Ingen förstår nog hur bra vänner vi egentligen är.



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det kommer bli det tråkigaste året i hela mitt liv nu när du åker till usa.. Kommer sakna dig sååå mycket. Det finns ingen som är bättre än dig !

Jag älskar dig!

2008-09-06 @ 15:03:13
URL: http://hannawernede.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej söt! det var kul igår:) hoppas du mår bra idag, jag mår sodär va haha. ses i veckan?:) PUSS PUSS

2008-09-07 @ 11:05:31
URL: http://rebeccalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0