Hejhej det är fredag

Det blev ingen ledighet för soffan idag,
utan hon blev väckt klocka 07.00 för att jobba hela dagen lång.
Bra att jobba iofs så mycket som möjligt nu innan jag drar!!

Här får ni en liten titt på hur barnen ser ut som jag ska ta hand om :)
 
Här är Corinne och Evan :) Såå sööta..

Det roliga är att deras pappa heter Michael som min pappa också heter,
sedan heter deras mamma Alice vilket min mormor heter i andranamn,
Corinne fyller den 21 augusti jag fyller den 25 augusti,
Evan fyller den 4 oktober min bror fyller den 13 oktober..
Hehe lite komiskt det där. Verkar ha lite gemensamt,
jag tror ju lite sådär på ödet!

Ikväll ska jag leka med min bästis J,
det var evigheter sedan så det ska bli kul :D

Först blir det en långpromenad som vanligt runt promenadera i city.


Kommentarer
Postat av: malin

hahah , nu vet jag inte vad du pratar om? vadå USA på måndag`?

2008-09-13 @ 11:41:28
URL: http://tadas.blogg.se/
Postat av: beccis

Ohh va söta, skämtar du!!

Du kommer passa in bra i familjen haha

ses snart, ska bli skit kul

2008-09-13 @ 12:18:17
Postat av: Jenny

:) ja man tackar!

Vilka söta barn du ska ta hand om!

2008-09-17 @ 00:49:44
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0