Helgen är då snart över

helgerna går på tok för fort.
Det gjorde kvällen igår också.
Kl. var 03.00 när musiken stängdes ner, jag ville ju daaaansa mera!

Jag skulle vilja skriva så mycket om allt,
men det går inte.

Visst är det konstigt att man alltid vill ha mer?
Man är aldrig nöjd med det man har.

Belv glad igår när en vännina sade till mig att även fast jag "ser bra ut",
så tycker hon att jag verkligen har båda fötterna på jorden!
Sådant gör mig så glad över att höra.

Iallafall jag spelade wii höromdagen tillsammans med D,
jag var riktigt laddad MEN förlorade alla matcherna!
Haha, skiit också. Dagen efter hade jag träningsvärk i ryggen.

Nu ska jag äta lite torkade aprikoser, hejpåre!

Kommentarer
Postat av: gica

Tack för igår Sofie! de va roligt!! trots omständigheterna.. :s får göra om de snart igen :) kramar

2008-09-14 @ 20:35:54
Postat av: Anonym

Tack själv igår Gica :) Det var kul att ses :D Ja, det måste vi göra =) Kramar

2008-09-14 @ 21:06:46
Postat av: gica

Vi drar ihop en ladies night tycker ja me massa dricka å dans ;) puss&kraam

2008-09-14 @ 21:28:19
Postat av: Sofie

Jaa, det låter riktigt nice :D Pussochkram

2008-09-14 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0