Hoppsan kerstin

Var ett par dagar sedan jag bloggade nu,
men har varken haft ork eller tid!

Vi får börja om i lördags,
var som sagt på realisefest hos Simon med Hanna,
sedan vidare till palace.
Hade sjukt kul måste jag säga!

Tror inte vi tog en ända normal bild haha..
Kan bjuda på ett par stycken iallafall!


Hanna på förfesten


Vi sjöng singstar och Stejjan jag och Hanna VANN ;D haha


Stejjan tror att han är "kung" över singstar, så är dock inte läget!


Hanna och jag sjunger singstar


Vi kände för att bege oss mot palace så här är vi


Utanför palace som ni ser


Normala?


Simon, företagarn :)




   
Ja, vi lyckas alltid Hanna hahaha


Ursäkta, men vilket kort. Kul hade vi iallafall :D Det är huvudsaken!


hhahah, var bara tvungen


Träffa på snyggingen Sandra :D

  
På dansgolvet!

Nu blir det inga fler bilder, haa..
Tack för denna kväll,
som sagt hade jag hur kul som helst!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA, hur faan lyckas vi? inte ett enda normalt kort på hela kvällen!!!

Faan vad kul vi hade!

2008-09-01 @ 23:21:52
URL: http://hannawernhede.blogg.se/
Postat av: Anonym!

Om denna kväll var kul :) så grymt kul! :) jag kan ju bara utse alla till vinnare av idiotbilder 2008. men var du tvungen o lägga upp finger i munnen bakifrån vänd på mej ? hahahhaha

2008-10-01 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0