MALIN 19 år

GRATTIS min lilla (Stora) Malin på 19 års dagen :)
Hoppas du får det kanon kul ikväll.
Så att du inte spyr i bålskålen i år igen ;D haha!


Här är födelsedagsbarnet och öppnar paket ;D

Dagen har gått väldigt fort,
har hunnits med långpromenad,
jobb, stan med persi, födelsedagsfirande för Malin.
Och nu ligger jag i min underbara säng.
Hur ska jag klara av att vara utan den i ett helt år?


Sötnosarna Emilia och Becca :)


Nattakrull och Emilia 


       
Sedan hade vi lite roligt på toaletten ;D haha!!

Nu är jag trött!

Just ja, det var en australienare hos mallan idag.
Vilket fall som helst pratade jag massa engelska med honom!
Haha, han tyckte ändå att vi pratade "bra" engelska.
Även fast jag är sämst på´t!

Kommentarer
Postat av: beccis

HAHA det var kul på toan :)

men fan, är jag sodär lång haha :) sjukt

ses imorn?! :) puss

2008-09-05 @ 15:48:08
Postat av: Anonym

haha nu hjärtat har jag gjort en blogg, bara för dig :) men du måste hjälpa mig för nu är det fula blommor i bakgrunden:S puss

2008-09-05 @ 17:20:39
URL: http://rebeccalinneaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0