oo herregud

Nu börjar det pirra i min mage till hundra!
En familj skrev till mig idag på hotmailen,
dem var jätte intresserad av mig :D
Och när jag läst deras brev kändes det BRA direkt verkligen.
De har ett hus i Philadelphia (Ligger 2 timmar från NYC), Pennsylvania där de bor när barnen går i skolan.
Och så har de ett hus i Pennsylvania, Pittsburgh dit de åker på sommarn.
Sedan en lägenhet i New york city.
De har två barn, Corinne är 10 år och sonen Evan är 7 år.
Barnen spelar golf och sportar massor.
Jag kan skriva hur mycket som helst om denna familj, men ni får veta mer framöver!
Måste bara tilläga att mamma är hemmafru, haha!

JAG ÄR SÅ GLAD.

Nu väntar jag på att mamman ska ringa mig imorgon eller på fredag.
Det kommer bli lite som en jobbintervju på engelska, wich me good look.

Nu ska jag se på ONE TREE HILL season 5,
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som du kommer leva med en riktig lyx familj!:) spännande för dig, skulle också vilja våga göra något liknande!

2008-09-10 @ 23:44:03
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: madelein

LYCKA TILL GUMMAN

2008-09-11 @ 20:27:59
Postat av: malin

Gud vad roligt :D I wish you goos luck ;)

2008-09-11 @ 21:32:27
URL: http://tadas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0