Wiho

Redan helg igen, veckorna går så fort.
Klockan 16.00 idag satte jag foten utanför mitt jobb,
då var det hemgång! Back on track på söndag eftermiddag igen.

Har hunnit med att sola med bror min nu också,
behövs ju verkligen.

När jag bestämt mig för att inte handla så mycket inför resan,
så göra jag det ÄNDÅ!
Har köpt en mysig höst/vinter jacka och en fin poloklänning :)
Dessa två köp gick inte att stå emot.

Nu inväntar en långpromenad runt promenadera i staden med min lilla
tovelove.

Ikväll blir det att bara ta det lugnt och ha det mysigt :)

Imorgon korkar vi upp vinet för att fira Mallan w på sin 19 års dag :D

Bjuder på en bild när Tove och jag var i London 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0