Back on track, yeh

Hem ljuva hem, det är alltid så skönt att komma hem om man varit iväg på semester.

Vi har haft det underbart bra i New york, blev så att vi stannade där 10 nätter.
Tog bara en dagsresa till Philadelphia där vi hyrde taxi så jag kunde visa vart  jag bott och så :)

Annars har man väl sätt det mesta av Nyc,

Bodde längst ner i Finansial distrikt precis vid hamnen första nätterna,
Sista nätterna bodde vi ett par block från timesquare på park avenue.
Greenwich village,
Soho,
China town,
Frihetsgudinnan,
Empire state building,
Rockefeller center,
Time square,
Fifth avenue,
Såg Mamma Mia på Broadway,
Promenerat i Central Park,
Spenderat många timmar på forever 21 ;)

En suddig bild på mina shoppingsaker från resan. 


Uppdaterar bloggen när jag orkar igen, har snart varit vaken i ett dygn.
Tjing!


Kommentarer
Postat av: beccis

schulilulu!

Fii är hemma igen:) när ska vi ses? jag kan när som Ring mig love

pussssss beccis

2009-04-13 @ 18:30:08
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0