Onsdag

Då var man som sagt tillbaka i verkligheten igen då,
jobbat till 12.00 idag.

Fast det positiva är ju att det börjar bli våååår,
så himla underbart. Värme och ljusare!

Här kommer ett fåtal bilder från resan iallafall;

Far och jag vid rockefeller center

Mitt i smeten på time square

Mamma, mormor och jag på finansial distrikt

Finansial distrikt

Självklart var jag tvungen att köpa "kenye west" brillls ;)

Mutter and me

Mamma, mormor och jag på en mysig resturang vid time sq.

Min söta lilla pappa

Mormor och jag på prome i Battery park

Kärleksparet, Kick and Mick rättare sagt mor och far

Självklart var man tvungen att besöka Starbucks

Mamma och jag

Var på ett museum

Pappa och jag påväg in i Central Park

Soligt värre, Central Park

Inne i downtown Philadelphia

Philadelphia, pappa och jag som guidar vägen

Glad att snart få komma hem till svedala igen, är på flygplatsen






Kommentarer
Postat av: beccis (L) Sofie

Och jag är glad att du är hemma, VI MÅSTE SES SÅ FORT DU KAN :)

2009-04-15 @ 15:06:17
URL: http://rebeccalinneaphilipson.blogg.se/
Postat av: jess

ni verkar ha haft det underbart. vill med åka till newyork och checka läget.. kanske kan planera en resa med dig så får du visa mig runt ;) .. hoppas allt är bra med dig gumman.. var ett bra tag sen. saknar dig min lilla skrutt..

pusss

2009-04-20 @ 00:16:31
URL: http://jessiettparskor.blogg.se/
Postat av: tove

åh vad mysigt det ser ut :) bra väder med! hälsa hela familjen, puss

2009-04-20 @ 19:54:16
Postat av: Anonym

har du löshår?

2009-04-25 @ 00:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0